Musik blogg

Jag känner för att starta en till blogg. En till under blogg till denna. Jag har ju denna och sen har jag bloggen till maols smycken men jag vill ha mer. I så fall skulle den få det underbaraste ämnet av dom alla, musik. Men jag vet inte om det är värt det. Liksom hur ofta skriver jag i den här? hur ofta kommer jag skriva i den? Är det någon som är intresserad av att läsa? är det någon som läser?

I denna musik blogg skulle jag då skriva om, ja, musik såklart, men typ lite kul grejer. Kanske kan bli lite genre diskussioner, album recensioner (när jag lyckas ha pengar som jag kan lägga på det, för jag vägrar recensera något jag inte äger), allmänna musik tips och andra kul funderingar.

Jag tror faktiskt jag skall göra det. Det är ju alltid värt ett försök i alla fall.

http://maols.blogg.se/musik

-Madeleine

Kommentarer
Postat av: Wilma

Här är ett tips till din blogg, ett band som jag lyssnar mkt på nu, de ger musiken gratis!

"Musik för begravningar och bröllop" - www.magnacartacartel.com

// W

2008-05-08 @ 01:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild