Taggad

Tyck att jag är galen.

(Undra hur många inlägg jag har börjat med den eller liknande fraser?)

Men jag blev plötsligt så sjukt taggad inför att stå utanför resebyrån och köa efter AC/DC-biljetter på onsdag. Fan va kul! haha..just nu känns det knappt som om det spelar någon roll om jag får biljetter eller inte, bara jag får köa! seriöst, det är ju grymt kul! Visst spelar det roll egentligen för det är grymt segt om man har stått där och sen inte får något. Men ändå, det är kul! typ prata med random folk osv. Värsta pepp! AC/DC är inte ens så bra så att det är värt 600 spänn + att köa i massa timmar. Men känslan är det! jag skulle kunna ge upp mycket för den. Eftersom det är så långt som en och en halv månad ungefär kvar till nästa konsert så får biljettsläpp vara som någon tröst när man väntar. För visst ger det också en liten adrenalinkick. Det vet alla som träffade mig efter att jag hade fått biljetter till Metallica. Underbart.

På onsdag vet jag om jag i sommar kommer kunna stoltsera med att ha sett både Kiss, Metallica och AC/DC live! det som fattas på den listan då är väl Iron Maiden...synd att man var så seg på att inse hur coolt det hade varit. Dessa fyra är inte ens band som jag lyssnar överdrivet mycket på, knappt alls, men det är grymt härligt att kunna säga att man har sett/ska se dem live!

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: ElinHaraldsson

Ska Iron Maiden komma till Sverige ? :O

Har ja missat detta /:

2008-12-15 @ 22:38:31
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild