Ryssland

Jag börjar bli lätt förvirrad nu och kanske till och med en aning orolig. Om någon har en bra artikel eller sida eller något som förklarar vad det är som händer så skulle jag vara mer än tacksam. Ja, jag vet hur man googlar och ja, jag ska göra det med. Men man kan ju alltid fråga om det finns någon där ute som har kommit ett steg längre än mig, eller hur?

Jag är nyfiken och känner mig väldigt borta när jag inte vet vad som händer. Det ska bli skönt när skolan börjar igen nästa vecka då brukar det vara enklare att hänga med.

- Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lea

Det var en jättebra analys i GP igår. 1:an, första uppslaget i utlands-delen.

2008-08-15 @ 20:27:19
URL: http://lealoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild