Populära bloggar: Storstadspojken

Ja, vem har missat? Blondinbellas Nils har äntligen (?) fått igång sin blogg. Han tar listorna med storm. Hur många av hans lärare tror ni vill höra om Bellas snesteg? många tror jag. Jag tror i alla fall att många började läsa hans blogg för att det var det de ville. Jag kan inte förneka att det hade varit lite kul. Dock tror jag inte att det händer. Bella och Nils verkar ha koll på varandra.

Jag kommer i vilket fall fortsätta läsa hans blogg. I alla fall ett tag. Än så länge så tilltalar den mig på något sätt. Det finns något där som väcker mitt intresse. Jag vet inte riktigt vad, än. 

Jag tycker att det ska bli väldigt spännande att följa hans blogg i alla fall och se vad som händer. Kanske får ni ett nytt inlägg senare då det finns mer material att grunda en riktig åsikt på. Som det är nu kan jag bara kalla det intryck. Hittils är mitt intryck positivt.

- Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild