Hmm

Det känns som om jag har sagt det här förrut när jag säger att det där gick väl inte så jävla bra. Åt helvete med handbollen igen. Kom igen Sverige så där kan ni inte hålla på! Damernas rodd gick ju inte heller så bra nyss tyvärr. Men fäktningen, det var coolt att se! och nu är det snart herrarnas rodd med Lassi, vi hoppas på ett bättre resultat där va?

Wiho..jag är OS-nörd. Så oväntat egentligen men det har jag alltid varit faktiskt. OS är kul. Jag tittar aldrig på sport annars, tycker det är hemskt! undantag för handboll dock som jag tycker är kul. Men när det är OS tittar jag på allt typ, utom fotboll, det är fortfarande lika tråkigt.

- Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild