Rapport

Jag blir galen. Seriöst jag blir fan galen på detta. Någon där ute som råkar vara väldigt duktig på att skriva rapporter som har lust att hjälpa mig? nu, fort, i sånna fall. Jag har ingen anning om vad jag ska skriva, för det är ingen som har gjort något så det finns typ inget att skriva om, jag är så himmla trött på hela det är projektet just nu. Det jag skriver i rapport kommer antagligen inte stämma ett dugg med hur modellen och så blir. Sen skall jag helst vara duktig flicka och försöka inreda hela jävla stället i Sims också, hur i hela friden skall det gå till? jag har ju inte ens något som liknar en ritning på stället. Jag vet inte vad dom har tänkt överhuvudtaget. Åhh..detta funkar inte.

Jag var bara tvungen att ha ett utbrott någonstans.

-Maddie

Kommentarer
Postat av: emelie ek

jag skrev också rapport fast för 9a.

2007-10-18 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild