Reunion <3

Var reunion med sts i Lisebergshallen i lördags. Så kul att träffa folket igen <3 Men nu känns det helt sjukt för jag menar dom bästa har jag ju kontakt med och träffar men liksom de andra kommer jag kanske inte träffa igen överhuvudtaget. Det är läskigt. Jag menar innan så har man ju alltid vetat att reunionen kommer komma, men nu har den varit och den kommer inte igen. Det känns så tomt. Man vill liksom inte tänka så men man gör det i alla fall. Liksom vissa människor (A) vill man liksom inte släppa egentligen <3 jag kommer sakna så mycket och det är liksom inte ens värt det att springa runt och sakna :P Ni som behöver veta fattar, antar jag xD Det känns hemskt i alla fall :/

-Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild