High school musical 2

Okej, SPOILER!! Ifall det nu är någon som absolut inte vill veta hur det går så föreslår jag att ni stannar här :P För jag kan inte lova att jag inte kommer avslöja något.

SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER! SPOILER!



(Nu kan ni inte säga att jag inte varnade er)




Okej, till saken jag tycker väl att den var sådär. Första filmen är väldigt många gånger bättre men den här funkar bra den med. Seriöst var jag såhär |-| nära på att börja gråta när hon stack, haha...jag är patetisk! men liksom aha det var så töntigt gulligt. Låtarna var också massa gånger sämre än i HSM, liksom texterna var inte vettiga på något sätt. Jaja, den funkar som en töntigt härlig jag-orkar-inte-göra-något-vettigt-film. Och jag menar så himla fel kan det ju inte bli med dom skådespelarna!

Eh..nu kommer jag inte på något mer...

Eller jo, en sak till! Kyssen! ÄNTLIGEN! jag menar den har man liksom väntat på sen början på första filmen och nu äntligen kom den i slutet på denna! ihh...så söta är dom!

(den får ligga i böcker kategorin ja, jag tänkte ändra till books and movies men det var tydligen inte så lätt som jag trodde och jag orkar inte hålla på just nu.)

-Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild