Back to normal

Så jävla skönt! rapporten blev klar i fredags och vi skickade in den och den blev asbra, tror jag. Linda är död om hon sänker mig i svenska efter detta, eller det skall hon inte kunna göra. NO:n är nog rätt säker nu också och tekniken. SO:n om jag fortsätter såhär och matten skall det inte finnas någon anledning att jag skall sänkas i heller...jag älskar skolan just nu, blir man bara av med det jävla svenska arbetet nu också så skall det nog flyta på perfekt :) Nu kan man gå tillbaka till normala lektioner och det var så jävla skönt!

Men det mesta andra är ju bra just nu med! : D var på teater med mamma i fredags, Romeo & Julia i modern verision, lätt värd att se! (jag vet, det lät lite som....nej, jag skall vara tyst). I lördags åkte man in till stan och träffade Malta folk <3 hjärta på er! Jag saknar er redan igen! längtar som fan till 20:e, du ska få plats Therese! Gick i Nordstan lite och kollade på en modevisning och åt tacobuffén på Lydia's <3 Sen drog vi ut till Torslanda och köpte massa godis och hyrde film, Step up och High school musical, älska HSM liksom <3 Sen till Sandra där vi kollade filmerna och åt Therese goda tårta :) fast då hade vi typ ätit så mycket godis att vi inte orkade något :P men i alla fall. På söndagen blev det bokmässan med Anneli, Therese, Erika och Ellen. Vi hittade första upplagan av Harry Potter and the order of Phoenix, den var asfin men kostade 500 spänn också och ska man ha ska man ju ha ettan och inte femman (jag är en jävligt stolt HP nörd!). Sen kollade jag, Ellen och Erika Shakespeare in love hemma hos mig och spelade sims. Efter det slängde jag ihop några svar på SO uppgifterna och sen sov jag som fan fast jag är astrött idag ändå :/ Det ända som fattas nu skulle kanske vara lite kärlek, it had been fun...men jag överlever :P

-Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Madeleine, 19 år, uppvuxen utanför Göteborg men bor i Falköping tillsammans med pojkvännen Tobias från Boden.

Jag utbildar mig till guldsmed, med målet att starta eget som smyckesdesigner. En egen hemsida för allt det där finns i huvudet men längre har den än så länge inte kommit, håll till godo.

När jag inte är på skolan så blir det en hel del resande fram och tillbaka genom landet för att hälsa på släkt och vänner. Det krävs också en del konsert- och festivalbesök runt om i världen för att stilla behovet av att lyssna på underbar hårdrock och metal live. Aktuella spelningar kan ni se längre ner i menyn.

Kontakta mig? Madde400@hotmail.
com


Min profilbild